Zmiany w aktach stanu cywilnego - uzupełnienie
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- "Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego" lub
- Załączniki:
- zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
-
Do wglądu:
-
dokument stwierdzający tożsamość.
-
Komórka organizacyjna
Urząd Stanu Cywilnego
tel. 913275658
Opłaty
Opłata skarbowa:
- za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego - 39,00 zł.
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie (w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 30 dni).
Podstawa prawna
Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 Listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz.U. z 2020 r., poz. 463 ze zm.).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.