Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Załączniki:
- umowa spółki (jeżeli działalność prowadzona jest w spółce)
- dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
- zgoda właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
- decyzja właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, o zatwierdzenie zakładu, o której mowa w art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2015r poz 594 ze zm).
Komórka organizacyjna
Referat Promocji i Obsługi Klienta pok. nr 13 tel (91)32-75-634
Opłaty
24zł - za wydanie duplikatu zezwolenia
17zł - za złożenie pałnomocnictwa
17 zł - za wydanie zaświadczenia
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni
Podstawa prawna
Art. 11¹ ust 1,2,3 oraz art. 18 ust. 5 i 6 ustawy z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (DZ.U. z 2016 r. poz. 487 ze zm.)
Tryb odwoławczy
- Zażalenie na postanowienie gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych dotyczące opinii o zgodności z uchwałami rady gminy wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* za pośrednictwem Burmistrza Międzyzdrojów. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie lub od dnia jego ogłoszenia, jeżeli zostało ogłoszone ustnie .
- Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* za pośrednictwem Burmistrza Międzyzdrojów. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.