Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Międzyzdroje

Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w drodze gminnej obiektu budowlanego i reklamy niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego - dotyczy lokalizacji obiektów budowlanych zgodnie z prawem budowlanym np.: kioski uliczne, pawilony sprzedaży ulicznej i wystawowe, urządzenia rozrywkowe, barakowozy, obiekty kontenerowe, reklamy połączone z gruntem

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w drodze gminnej obiektu budowlanego lub reklamy  nie związanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego PDF lub DOCX
  2. Projekt zagospodarowania działki ze wskazaniem przedmiotowej inwestycji (w tym w legendzie), metoda wykonania inwestycji, lokalizacja obiektu z dokładnym zwymiarowaniem - mapa zasadnicza (plan sytuacyjno-wysokościowy) dla danego terenu w skali 1:500 lub 1:1000 - 2 szt.
  3. Projekt techniczny lub rysunek obiektu budowlanego lub reklamy, z podaniem wymiarów.
  4. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopia potwierdzona notarialnie (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).
  5. Dowód wniesienia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł zgodnie z ustawą z dnia
    16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej część IV załącznika (tj. Dz. U. 2019, poz. 1000 ze zm.). 

Komórka organizacyjna

Referat Infrastruktury pok. nr 205  ( 2 p.), tel. (91) 32-75-646


Opłaty

W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, opłata skarbowa za pełnomocnictwo - 17,00 zł


Termin i sposób realizacji

Do 30 dni.


Podstawa prawna

Ustawa o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.