herbeBOI - Urząd Miejski w Międzyzdrojach

Deklaracja i informacja w sprawie podatku rolnego

Podatki i opłaty lokalne.

Sposoby dostarczenia dokumentów
Sposoby odbioru dokumentów

Wymagane dokumenty

  • Deklaracja na podatek rolny http://www.bip.miedzyzdroje.pl/dokumenty/pdf.gif   lub  http://www.bip.miedzyzdroje.pl/dokumenty/rtf.gifl
  • Informacja o nieruchomościach podlegających podatkowi rolnemu http://www.bip.miedzyzdroje.pl/dokumenty/pdf.gif   lub  http://www.bip.miedzyzdroje.pl/dokumenty/rtf.gifl

Komórka organizacyjna

Urząd Miejski w Międzyzdrojach

Referat Budżetu i Finansów

tel. 913275635

Termin i sposób załatwienia

Do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm)

Dodatkowe informacje, uwagi

  • Deklaracja przeznaczona jest dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami  gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nie posiadającymi osobowości prawnej.
  • Informacja przeznaczona jest dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.