Podatek od nieruchomości od osób fizycznych, korekta łącznego zobowiązania
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego lub
- Wypełniony formularz "Wykaz nieruchomości"
Komórka organizacyjna
Referat Budżeti i Finansów tel (91)32-75-635
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni - od dnia wszczęcia postępowania.
Podstawa prawna
art. 6 ust.6 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 9 poz. 84), art. 21 § 1 pkt. 2 ustawy - Ordynacja podatkowa
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
- za odwołanie - 5,00 zł.
- za każdy załącznik - 0,50 zł.
Dodatkowe informacje, uwagi
- W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia