Stypendium szkolne o charakterze socjalnym
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wniosek rodziców lub pełnoletniego ucznia
- załączniki:
-
dokumenty poświadczające wysokości dochodu netto na jedną osobę w rodzinie
-
Komórka organizacyjna
Samodzielne stanowisko do spraw Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych tel. (91) 32-75-636
Opłaty
nie pobiera się
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z regulaminem przyznawania pomocy materialnej o charakterze socjalnym:
- od 1 września do 15 września - termin składania wniosków
- stypendium przyznane jest na okres od 1 do 10 miesięcy w danym roku szkolnym,
- wypłata stypendium odbywa się zgodnie z wydaną decyzją.
Termin załatwienia do jednego miesiąca.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2021 roku poz. 1915, ze zmianami)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Międzyzdrojów w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.