Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Międzyzdroje

Stypendium szkolne o charakterze socjalnym

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  1. wniosek rodziców lub pełnoletniego ucznia   
  2. załączniki:
    • dokumenty poświadczające wysokości dochodu netto na jedną osobę w rodzinie
       

       


Komórka organizacyjna

Samodzielne stanowisko do spraw Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych tel. (91) 32-75-636


Opłaty

nie pobiera się


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z regulaminem przyznawania pomocy materialnej o charakterze socjalnym:

  • od 1 września do 15 września - termin składania wniosków
  • stypendium przyznane jest na okres od 1 do 10 miesięcy w danym roku szkolnym,
  • wypłata stypendium odbywa się zgodnie z wydaną decyzją.

Termin załatwienia do jednego miesiąca.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2021 roku poz. 1915, ze zmianami)


Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Międzyzdrojów w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.