Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków lub
zawierające:- oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby
- adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji (nr działki,
- rodzaj i zakres prowadzonej działalności, w tym wielkość produkcji lub wielkość świadczonych usług,
- czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny),
- wielkość i rodzaj emisji,
- opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji,
- informację, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami.
- załączniki:
- wyniki analiz ścieków surowych pobranych przed osadnikiem i po osadniku:
BZT5
zawiesina ogólna - mapa sytuacyjna z naniesieniem lokalizacji oczyszczalni ścieków
- wyniki analiz ścieków surowych pobranych przed osadnikiem i po osadniku:
Komórka organizacyjna
Referat Infrastruktury tel .(91)32-75-656
Podstawa prawna
Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 r. z późn. zm.)