Podział nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
I. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o dokonanie podziału nieruchomości wraz z załączonymi dokumentami :
-
stwierdzającymi tytuł prawny do nieruchomości;
-
wypisem z katastru nieruchomości i kopią mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi;
-
decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w przypadku, o którym mowa w art. 94 ust. 1 pkt 2;
-
pozwolenie, o którym mowa w art. 96 ust. 1a, w przypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków; pozwolenie, o którym mowa w art. 96 ust. 1a, w przypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków;
-
wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów, o których mowa w art. 95;
-
protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
-
wykaz zmian gruntowych;
-
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
-
mapę z projektem podziału.
Komórka organizacyjna
Referat Infrastruktury tel. (91)32-75-632
Opłaty
Nie podlega opłacie.
Termin i sposób realizacji
Miesiąc
Podstawa prawna
art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami)